طلایاب Booster ساخته شده در کمپانی DEEP FINDERS انگلستان می باشد. شاید برای اکثر کاوشگران بلند پرواز پیش آمده باشد که در منطقه و محدوده ای طولانی به کاوش فلز یا گنج پرداخته باشند که همواره هیچ هدفی را پیدا نکرده اند. از این رو کمپانی دیپ فایندرز دستگاه Booster را برای حل این مشکل ساخته و طراحی کرده است، که می توان در تمام مکان ها استفاده کرد و فلزات و اهداف را در عمق بالا و همچنین در فاصله دور شناسایی و کاوش کرد.

طلایاب بوستر یک سیستم قدرتمند و کارآمد آنالوگ – دیجیتال به منظور شارژ خاک محیط به شعاع طولانی و آماده سازی زمین برای کاوش و دریافت سیگنال ها با  می باشد.

دستگاه Booster ذرات نفوذی و ناکارآمد را در سطح و عمق زمین ازبین میبرد و یک سطح صاف و بدون آلودگی را برای کار در محدوده طولانی فراهم می کند. این دستگاه دارای کارکردی آسان می باشد و فقط باید دستگاه را روشن کرد و پروب ها را به زمین وصل کرد و ۱۰ دقیقه منتظر باشید ، و در ادامه هدف را به صورت واقعی دنبال کنید. این دستگاه با دو پراب برنزی متصل می شود که سیگنال را به زمین منتقل میکند. این دستگاه دارای وزنی بسیار کم، دارای ابعادی کوچک و قابلیت حمل و نقل بسیار راحت می باشد. این دستگاه دارای باطری لیتیومی با کیفیت و سبک می باشد و با یک بار شارژ کاربر می تواند برای مدتها بدون شارژ مجدد به کاوش بپردازد.

طلایاب Booster تولید کمپانی DEEP FINDERS

طلایاب Booster تولید کمپانی DEEP FINDERS

نمونه ای از ویزگی ها و قابلیت های طلایاب DEEP FINDERS Booster

  • بهره گیری از یک سیگنال خاص به منظور فعال کردن محیط کاوش با محدوده طولانی
  • قابلیت بالا برای کاوش تمام فلزات
  • ولوم  کنترل قدرت خروجی دستگاه
  • شاخص های وضعیت قدرت خروجی دستگاه
  • استفاده از میکروکنترلر برای ساختن فرکانس مرکزی دستگاه
  • مجهز به پروب های قابل حمل و تعویض برای راحتی استفاده کاربر
  • مجهز به باطری قابل شارژ بهع منظور کاوش مداوم
  • دارای دفترچه راهنما
  • کارانتی (محدود کشور های خارجی)

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع خارجی ،  ایرانی ، ارزان ، دسته دوم ، تعمیر  ، قسطی ، ارتقاء و انواع حفره یاب ، ردیاب ، مین یاب ، آب یاب و … می توانید به نمایندگی جام جم ، تهران ، مشهد ،  اصفهان با شماره ۰۹۹۱۷۵۷۹۰۰۱ تماس  حاصل فرمایید.

نشانی نمایندگی جام جم – شیراز – پل معالی آباد – انتهای خیابان دینکان نبش کوچه ۲۱ دفتر شیراز

  www.instagram.com/felezyabjamejam

 

www.facebook.com/felezyabjamejam


felezyabjamejam ,دستگاه ,کاوش ,booster ,دارای ,طلایاب , ,طلایاب booster ,deep finders ,دستگاه دارای ,خروجی دستگاه ,قدرت خروجی دستگاه ,booster تولید کمپانی ,طلا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کانال یابی RapFaRV بهترین فروشگاه اینترنتی متن های زیبا روان هنر مرکز موسیقی آرمان موویز | مرجع دانلود فیلم و انیمیشن با دوبله فارسی دیاموند جواب سوالات باشگاه کارگزاری آگاه